• Wednesday, August 01, 2007

    Special Entry

    I. SELAMAT JALAN ROMEO
    PADA 25.7.07 hari tu kami berkesempatan bersama sama rakan2 yg lain menghantar Hj Yatim dan keluarga ke Heathrow airport kerana beliau pulang for good setelah menamatkan perkhidmatannya di London ini. Kami sekeluarga mengucapkan selamat jalan dan semoga lebih sukses di tanah air.

    Hj Yatim & isteri... pose istimewa.

    Bergambar kenangan sebelum keluarga Hj yatim berangkat pulang...
    Dengan ini kami juga kehilangan informer carboot yang cukup tak lokek memberi pandu arah. Maklum lah aku kan rajin sesat! hahaha... Kami juga nak mengambil kesempatan ini mengucapkan terima kasih kpd Hj Yatim & keluarga yg selalu hadir pada majlis2 di rumah kami. Moga2 kita akan bertemu lagi... insyaAllah.
    Terima Kasih juga kepada Pak Ya yg telah menaja minum petang...

    II. COUNTRIES AROUND THE GLOBE
    AGAK2 ada berapa? Haaaa... jawab! sapa tau dapat hadiah! Tak yah lah kami bagitau apa hadiahnya sebab korang bukan tau pon, kan? hahaha... tok sah risau kami pun tatau juga, dan termasuklah pak pak menteri dan bijak pandai kat dunia ni, diorang pun sure tak leh nak sebut semua. So untuk pengetahuan kita semua kan... kami letakkan video klip ni. Benda ni kami terjumpa masa tengah cari nursery songs untuk Nabila... and so if you wanna know the answer please play the video clip below, dont shy shy oke... sebelum tu please switch off "halwa telinga" di sebelah kanan ni dulu....

    Enjoyyyy....
    * kami perasan ada beberapa negara dia tak sebut, tengok & dengar betul2... agak2 negara apa?
    .
    **** ** ****

    2 Comments:

    Anonymous Anonymous said...

    hehehe...rasa2 semua negar dia sebut...

    8/07/2007 10:02 am  
    Blogger asr said...

    Ada 2 negara jiran kita dia tak sebut... ke dia ingat negara tu part of malaysia?
    hahahaa...

    8/08/2007 6:08 pm  

    Post a Comment

    << Home