• Friday, January 18, 2008

    Selamat Hari Raya Aidilfitri

    WAH! Apa hal baru masuk Muharram dah sambut Aidilfitri balik ni? Buang tebiat ke??? Rileksss... jangan risau, ini semua bukan cobaaan... ini betol betolll... hahahaa. Yang sebenarnya Lina baru ja jumpa balik SD card hari raya kami yang hilang dulu tu. Bawah katil duduknya, ntah camna buleh tersumbat kat situ tak tahu lah, isk isk isk. Walaupun cerita raya dah basi, tapi banyak gambar2 yg nak juga kami abadikan... so, no story-story, picture-picture only... Layannnnn....

    Kakak mengisi dodol dlm bekas di malam raya & suasana di luar MSD di pagi raya...

    Di luar MSD lepas semayang raya... dan inilah 3 "bujangan" yg menjadi tetamu pertama di rumah kami...
    Bersama presiden badminton seymour club.... En. Rizzaudin.

    Kakak dan adik dah bersiap nak kutip duit raya... tapi... huhuhuuu...

    Baru tiba di rumah Dato' Ambassador, org dah ramai. Kami sampai dah dekat pukul 4 ptg daaa...

    Mummy & Zahnita di meja buffey dan tong sampah raya, hahaaa...

    Bergambar dengan En. Azman & En. Razif. Juga bersama En. Zahari, Atase imigresen di sini...

    Red vs Green: Bersama keluarga En. Amalluzaman...

    Red vs Brown: Bersama keluarga En. Yusri...

    Red vs hijau pelan campur hijau tua: Ini pulak keluarga En. Rosdi yg kini dah kembali bermastautin di Mesia...

    Red vs Purple : Keluarga En. Zofri, bakal bertambah sorang lagi... Alhamdulillah.

    Red vs Warna warni: Bersama keluarga Pn. Marina.
    The beautiful ladies...
    Datin Munah hilang di celah2 tetamu yg ramai, so dapat bergambar dengan Datuk Aziz sahaja...
    Kakak di tengah org ramai dan bersama Husna di rumah Fizan.

    Di luar kediaman Datuk Aziz & Datin Munah... kami nak serbu ke rumah Fizan pulak.

    Red vs Purple pelan campur purple kuat: Keluarga En. Mahfizan... anak teruna dia sibuk melayan tetamu...

    Ni dah raya ke-2 di rumah Tengku Zarina...

    Blue vs blue black: Bersama tuan rumah, Tengku Zarina & suami...
    Yang lelain sudah di abadikan dalam entry raya yg lepas... fuh! Wokeh lah... meh salam meh. Mintak maap zahir batin ya...
    hahahaaa...
    .
    **** ** ****

    3 Comments:

    Blogger Azhar Ahmad said...

    Selamat hari raya...

    Jemputlah tambah lontong tu.... Banyak lagi kat dapur...

    Ahahahahah....

    1/20/2008 6:13 pm  
    Anonymous dbi said...

    HIDUP HIJAU!!!!!!..tetiba je kan??..hahaha

    1/21/2008 2:43 am  
    Blogger ASR said...

    Azhar: Nak tambah kena pi amik kat dapur ke? huhuhu....

    Dbi: Haiyo????

    :)

    1/22/2008 12:02 am  

    Post a Comment

    << Home